ІТ-аутсорсинг

Компанія EVERTECH приймає на абонентське обслуговування – ІТ-аутсорсинг – підприємства та організації і виконує роботи по частковій або повній підтримці, обслуговуваннюта модернізації ІТ-інфраструктури клієнтів.
ІТ-аутсорсинг – це передача замовником функцій по підтримці ІТ-систем виконавцю. Виконавець гарантує виконання даних функцій відповідно до затвердженого рівня сервісу.
ІТ-аудит є необхідною умовою для укладення договору на ІТ-аутсорсинг, так як аудит дозволяє оптимально розрахувати вартість обслуговування і скласти план розвитку інформаційної системи підприємства клієнта на кілька років вперед.
Послуги компанії EVERTECH в області ІТ-аутсорсингу з технічної підтримки ІТ-інфраструктури забезпечують безперебійну працездатність корпоративних ІТ-систем, мінімізують ризики збоїв в їх роботі, оптимізують витрати на розвиток і експлуатацію ІТ-інфраструктури, вони можуть включати:
- Підтримка обладнання та програмного забезпечення на робочих місцях співробітників;
- Технічна підтримка серверного та активного мережевого обладнання
- Консультаційна підтримка користувачів;
- Комплексна технічна підтримка і супровід ІТ-інфраструктури підприємства;
- Монтаж і пусконалагодження ІТ-обладнання
Індивідуальні умови обслуговування обумовлюються в угоді про рівень надання послуг (SLA), яке може містити різноманітні схеми обслуговування – від виконання планових робіт по графіку до екстреного виїзду фахівця.
Переваги послуг ІТ-аутсорсингу від EVERTECH
- Скорочення витрат клієнта на ІТ-персонал;
- Підвищення якості обслуговування і мінімізація простоїв;
- Передбачуваність витрат клієнта на ІТ;
- Високий рівень відповідальності та гарантії;
- Єдина точка входу для вирішення всіх завдань, пов’язаних з обслуговуванням ІТ
- Прозора система звітності