ІТ-аутсорсинг - Evertech

Компанія EVERTECH приймає на абонентське обслуговування – ІТ-аутсорсинг – підприємства та організації і виконує роботи по частковій або повній підтримці, обслуговуваннюта модернізації ІТ-інфраструктури клієнтів.

ІТ-аутсорсинг – це передача замовником функцій по підтримці ІТ-систем виконавцю. Виконавець гарантує виконання даних функцій відповідно до затвердженого рівня сервісу.

ІТ-аудит є необхідною умовою для укладення договору на ІТ-аутсорсинг, так як аудит дозволяє оптимально розрахувати вартість обслуговування і скласти план розвитку інформаційної системи підприємства клієнта на кілька років вперед.

Послуги компанії EVERTECH в області ІТ-аутсорсингу з технічної підтримки ІТ-інфраструктури забезпечують безперебійну працездатність корпоративних ІТ-систем, мінімізують ризики збоїв в їх роботі, оптимізують витрати на розвиток і експлуатацію ІТ-інфраструктури, вони можуть включати:

  1. Підтримка обладнання та програмного забезпечення на робочих місцях співробітників;
  2. Технічна підтримка серверного та активного мережевого обладнання
  3. Консультаційна підтримка користувачів;
  4. Комплексна технічна підтримка і супровід ІТ-інфраструктури підприємства;
  5. Монтаж і пусконалагодження ІТ-обладнання

Індивідуальні умови обслуговування обумовлюються в угоді про рівень надання послуг (SLA), яке може містити різноманітні схеми обслуговування – від виконання планових робіт по графіку до екстреного виїзду фахівця.

Переваги послуг ІТ-аутсорсингу від EVERTECH

  1. Скорочення витрат клієнта на ІТ-персонал;
  2. Підвищення якості обслуговування і мінімізація простоїв;
  3. Передбачуваність витрат клієнта на ІТ;
  4. Високий рівень відповідальності та гарантії;
  5. Єдина точка входу для вирішення всіх завдань, пов’язаних з обслуговуванням ІТ
  6. Прозора система звітності